mot Istanbul!

På Torsdag åker jag och semmeltisdagen till Istanbul! Det kommer bli fett fett. Jag har insett att Istambul är en jävligt stor stad där man kan göra många sköna saker. Via fantastiska Google earth har jag sprungit runt lite i staden från datorn och kollat läget. Jag har lokaliserat två Bospherusbutiker (turkiska cymbaler) och insett att de ligger nära där vi ska bo (på ett fyrstjärnigt hotel. Inget särskilt). I närheten ligger också Haga Sophia, vilken ska bli rolig att se i verkligheten. I största allmänhet ska vi shoppa, äta ute och hänga ut i Istanbul i fem dagar. It’s gonna be Good, good times!

Ett svar to “mot Istanbul!”

  1. Jag heter fortfarande inte semmeltisdagen.

Kommentera

