En fråga till Kungen

… och ett svar:

När ni i höstas på en pressträff i samband med en jakt talade om att vända blad och att gå vidare. Jag skulle vilja be er definiera vad det stod på det bladet som ni vände?

– Ja, se vad som hände där då. Jag måste tänka efter, det var lång tid. Det var alldeles innan. Boken kan inte ha kommit ut då, jag tror inte det. Den skulle vara ute, jag hade inte läst någonting, jag hade bara läst tidningarna och med den knapphändiga information jag hade därifrån kunde jag bara konstatera att det här är fullständigt, ja, inte mycket att lägga korn på så att säga. Jag talar med familjen och tycker att vi går vidare, berättade om vad som varit i tidningarna och för att gå vidare helt enkelt.

Ett svar to “En fråga till Kungen”

  1. Där gav han minsann journalistpacket svar på tal. Kungen framför micken är som Lionel Messi med en välpumpad läderjotta utanför Manchester Uniteds straffområde. Efter denna uppvisning av kungen lär knappast dessa satans murvlar ge sig på honom igen i första taget! För Sverige i tiden!!!

Kommentera

