Fashion is in your face.

Hej, allesammanssssss!!!!!!!! 🙂 🙂

Flåt att jag inte skrivit på länge……………..och ännu mer för att jag inte visat alla mina inköpppp………!!!!!!…?????…!!!

Idag har jag iallafall fyndat nya fashiongarmnents på Grandpa som har REA (OMG!!!!!!!fatta att ja inte fattat förr än idag att dem har rea!!) 😉

Jag har i a f shoppat lossssss!!! Jag hittade såååååå mkt snyyyggt!!!!!! Jag kände bara SUPERCRAVINGS direkt när jag såg allt därinne!!!! 🙂 🙂 🙂

Aaaaaaa. Det fössta plagget ia alla fall som jag tänkt evisa är en farfarströjja från A.O.c.m.s., vit (fast det ser ni ju själva; hahahahahahahahaha!!!!). Jag köppte också ett par pants från Libertine-Libertine. Fett snygga och värt varända spenn!!!(detaljer från Gucci och någon random skarfs som jag hadde på hyllan (man kan ju inte fashiona varje dag, man måste ju köpa annat också – till exempel MAT HAHAHAHAHAHA);) 😉 😉

(hahahaHAHAHA asg!!!LOL!!!!)!!!!!))!!!!::;!;!;!;;)):

 

Jag tog bilden hemma i lägenheten som jag sover i ibland i efter jag vart och fesstat med till exempel Bingo (Rimér) och D-flex! Det här kortet har dock Selma från Selma futtu DeLuxe Productions (hon har jobbat för Bingo också). På det här kortet är jag helt avslappnad och har ingen aning att hon tar bilden. Det är därför den blev så avslappnad! 😀

 

På den här bilden har jag hår från Bobby Oduncu . Jag ääääälskar 🙂 Bobby!!!!!!!!!….!!! Han har bara sååååå snygga läppar! Helt fashiiiiiiiiiön! Det som är bra på bilden är att jag tar så lite plats, vilket verkligen framhäver kläderna Det sa Kissie a.k.a. Bajssie (kolla bloggen om du inte fattar (looser, hahaha) D.S. och jag respekterar henne trots allt som varit i media å så jajaja blablalbla ni vet!!!!!! :D:D

ok. det var allt för idag – *hehehehe* nu ska jag ut i stockholmsnatten och visa upp mina nyaste fynd. Har jag tur träffar jag kanske på han den där hetingen från spyan i helgen. jag var typ asfull och spydde på Klingan (nästan hahahahaha) *hoppas hoppas!*(hahaAHAHAHAH)!!!!!!!!!!!!

ok. nu går jag verkligen!! 🙂

ok. 😀

nu. :D:d

tooodles!

ok. nu . på riktigt!!!!

haha…

😉

3 svar to “Fashion is in your face.”

  1. När jag ser på bilderna vill jag ha dig med smör på.

    En annan sak som är nästan lika viktig är dagens DN-KOLUMN. Något för dig; http://www.dn.se/ledare/kolumner/visa-vart-skatten-gar

  2. mmm. noterade den, Nille. Been there thought that så att säga.

  3. Haha, fredrik……

    Älskade dina ”hahahhahahha!!!” utbrott lite här och där!

Kommentera

