Fredrik ska börja frilansskriva för svenska Cosmopolitan!

Kära bloggläsare!

Idag är en stor dag för svenska Cosmopolitan! De har lyckats kontraktera en av de främsta skribenterna, musikerna, tänkarna, gymnasielärarna, bloggarna, stilikonerna, studioägarna, akademikerna och hunkarna i vår tid, nämligen jag själv, till en månatligen återkommande kolumn som heter ”Tio saker om män”. De är oerhört glada för detta naturligtvis och har bjudit resten av pressen till presskonferens lite senare under dagen för att släppa nyheten. Efter att jag publicerat denna artikel kommer jag själv gå under jorden på obestämd tid tills pådraget runt min person lugnat ner sig.

Förmodligen kommer jag vända mig till er ibland för att få lite input på saker. Det kommer bli trevligt för er!

Puzziz och kramizzz alla fina!!!!!!!!

xoxoxo

Fredrik i hans skrivarstuga. Han är helt omedveten om att fotografen tar kortet. Kortet får användas i publicistiska syften.

Kommentera

