Om manlig humor

Tell me when you hear my silence
There’s a possibility
I wouldn’t know
Tell me when I drink your juice
there’s a chance
I really like the juice…that you are offering me.
it might be grapejuice

Någon skrev det övre. Jag skrev det undre. Jag tycker den där typen av humor är skitrolig, men jag kan inte sätta fingret på vad som är roligt. Jag vet inte vad som är roligt med South park eller bilder på Kim Yong Il som tittar på olika saker. Det jag vet är att tjejer inte tycker det är så roligt. Jag vet inte varför det är så heller.

3 svar to “Om manlig humor”

  1. white fox herself Says:

    hörrödudu. vadå ”tjejer tycker inte det är så roligt med south park?” helt om bakfoten.

  2. generellt, WF, generellt.

  3. det finns killar som gillar Dirty Dancing.

Kommentera

