Varför kilopriser på Japanmix?

I mataffären tänker jag ofta på skyltar där jag läser:

VI TROR ATT DU ÄR DUM I HUVUDET!

Exempelvis undrar jag varför Japanmix och Cashewnötter säljs med utsatta kilopriser. Jag tror jag tar 30 kilo Japanmix tack! By the way kan den där jävla japanmixen vara Djävulens påfund i snackshyllan. Så sjukt äckligt!

Exempelvis två är det roligt med KÖP 2 FÖR 45! och med världens minsta stil: Styckpris 22:-

Jävla ICA de försöker bara skinna en på pengar med dåliga affärer.

Kommentera

