Dagens sökord.

Det är ett lite spånigt sökord att trycka in. Det är inte första gången heller. Jag menar – om man vill hitta till bloggen är det väl lättare att utelämna ordet ”gay” tänker jag. Jag tror inte jag använder det så ofta här att det är värt att trycka in i sökmotorn för att lättare hitta hit. Sist jag kollade låg jag dessutom hellre med tjejer än med killar, men det kan säkert ändras det däringa.

Puzzizz å kramizz alla där ute!! Särskilt alla som söker sig hit för lite homoerotisk kontakt.

cybergymnasiet 3
trams kultur allvar 2
felipe leiva 1
fredrik pettersson blog gay lärare 1
ledsen person 1
fredrik pettersson kultur 1
björn borgs liv 1
vad heter brad pitts barn 1
trams allvar 1
är.comcybergymnasietbra 1
mrdeal 1
Ett svar to “Dagens sökord.”

  1. Hahahahahahah!

Kommentera

