Jag är inte bättre.

Tidigare har jag ondgjort mig över smileys. Jag har insett att jag i chatter inte alltid är bättre själv; utan precis lika löjlig. Jag har en dålig vana att skriva tre punkter i slutet av ett chattinlägg. Det ska vara lite så här nu-får-man-allt-tänka-till-lite-vad-han-menar, typ. Det är lik förbannat skitlöjligt! I fortsättningen ska jag svara ”nej.” om det är det jag menar. Inget jävla mesande med … hela jävla tiden. Väx upp, Fredrik! Du är 33 år gammal!

Ett svar to “Jag är inte bättre.”

  1. Verkligen. Javisst – det sa´ ”någon” på TV-line. Förresten har jag byte på Gravatar nu – men det där är jag.

Kommentera

