Äckliga människa.

jag vill knulla med mikael pettersson 2
förstorad bild på kvalster 1
nazigoreng 1
motsats till feminist 1
knulla med barn 1
kan man se vem som googlat 1
eat sweden 1

Jag hoppas att du såsmåningom får knulla med Mikael Pettersson! Lycka till med det! Vill man se förstorade bilder på kvalster är det min blogg man ska läsa. Vä bekomme! Kul att även någon annan än jag kommit på det roliga med att kalla maträtten för Nazigoreng.

Ett av de tråkigaste sökorden jag ofta får har med ”knulla barn” att göra. Skälet till att man kommer till min blogg när man söker på det är ett inlägg som handlade om en alkoholist som sade så till mig en gång. Skälet till att folk söker på det är något helt annat och djupt obehagligt. Det är alltså vanligt med olika varianter på detta: ”barn som knullar” ”jag vill se knullande barn” etc. Du som nu hittat till det här, eller det andra inlägget som innehåller de här orden tycker jag ska söka professionell hjälp. Jag äcklas över att du hittar hit och jag vill att du ska förstå att du är djupt obehaglig som person.Jag vet att det är svårt att råda över sina sexuella preferenser, men att utsätta barn för sexuella övergrepp för att du ska få njuta är vämjeligt och djupt upprörande.

Kommentera

