Hugh är snyggare än Ryan!

Idag hade jag och Selma ett bråk om vem som är snyggast av Hugh Jackman och Ryan Gosling. Jag tycker inte Gosling har en chans, no homo. Jackman är charmig, rolig, pratar cool dialekt, har grymma naglar (X-men) och brutal överkropp, no homo. Gosling ser mest ut som en lite tölpig 20-nånting. Kanske är han bra i nya Drive som fått bra recensioner. Det enda jag kan ge honom är att han har en helt ok överkropp, no homo.

11 svar to “Hugh är snyggare än Ryan!”

  1. I second this!

  2. Vet inte vilka dessa är. Trodde först ser det handlade om Hugh Grant eller möjligen Hefner.

  3. Jag vet inte vilka det är.

  4. Jag har aldrig förstått grejen med Ryan Gosling, trots att i princip alla mina tjejkompisar obsessat över honom hur länge som helst. Sedan såg jag Crazy, stupid love och när han tog av sig tröjan klickade det till i mitt huvud. Hans överkropp är mer än bara helt ok. Meine Güte!
    (Däremot tycker jag fortfarande inte att han är mer än medioker som skådespelare).

  5. Hej, Josefin!

    Kan du inte berätta mer om klickandet? Vad exakt var det som gick fel?

  6. Jadu, Fredrik… Han tog som sagt av sig tröjan och jag måste ha fått någon slags kortslutning i hjärnan för plötsligt tyckte jag att han var het som attan. Men bara just då, såg en annan film med honom här om dagen och tyckte inte han var snygg alls.

  7. ok, då känner jag mig lugn för jag tänker att nästan precis vem som helst kan vara snygg lite snabbt i en film sådär. Det verkar ju ha gått över snabbt för dig. Därmed känner jag att jag kan friskförklara dig. Grattis!

    av ren nyfikenhet: hur hittade du till bloggen, J?

  8. Det gick väl över när jag kom ihåg hur mycket jag alltid retat mig på hans underbett.

    Du dök upp någon gång på ”people you may know” eller vad det heter på Facebook, och jag tänkte att oj, är inte det där en lärare på min gamla skola och klickade på din sida, sen vips så hamnade jag här.

  9. (Och ja, det var ju en lärare på min gamla skola. Men det lät jättetöntigt, insåg jag nu).

  10. haha, ok, J! Herrens vägar äro outgrundliga!

Kommentera

