En idiot med downs.

fredrik pettersson bög lärare

fredrik pettersson kuk lärare

fredrik pettersson ful och dum i huvudet

fredrik pettersson dra åt helvete

fredrik pettersson idiot lärare

fredrik pettersson sämst lärare

och min personliga favorit: fredrik pettersson en idiot med downs

Jag får ibland sådana här träffar från sökmotorn i bloggen. Det är lite gulligt tycker jag. Någon stackars liten människa, förmodligen en elev på skolan som jag inte har, men har att göra med, vill, ja jag vet inte vad faktiskt, skrämmas? Köra lite tufft näthat? Jag vet inte, men det roar mig. Jag tycker det är gulligt att han, för det är en han, orkar lägga tid på att få in de där orden så att jag ska se dem. På en lördag också sitter han och tänker på mig med hat i sinnet. Plutten då…Förmodligen hoppas han att jag ska bli ledsen eller upprörd kanske? Kanske tror han att jag ska känna mig nedstämd (slå upp det ordet om du inte förstår det).

Jag känner ingen av de känslorna. Det enda som hände var att jag log lite åt ”en idiot med downs”. Jag gillar också ”fredrik pettersson sämst lärare”. Dels för att den varianten är språkligt retarderad (sorry. du kanske får slå upp det också. Tänk retarded på engelska), men också för den osar av den infantila (barnslig ungefär) viljan att jag ska ta åt mig och verkligen skaka av ångest. Jag har varit lärare i snart tio år. Jag vet mina styrkor och svagheter i yrket. Jag har utvärderats typ tusen gånger och läst det mesta.

Skriv en kommentar i bloggen istället eller ännu bättre sök upp mig och prata med mig. Vem vet – har du tur kanske du får en kram till slut! Det är många som vill ha det av mig på sista tiden.

fredrik pettersson en idiot med downs! bra skit!

Ett svar to “En idiot med downs.”

  1. 2 söta elever Says:

    Fredrik bästa läraren i hela TG, word!
    Ge oss en kramis

Kommentera

