Europas största balle.

Jag har en kompis som har en kompis som är ihop med en kille som enligt kompisens kompis har Europas största balle. Min kompis kom inte på vad han hette varför jag såklart googlade på ”europas största balle”. Två roliga saker dök då upp.

1. En tråd om en kille som var trött på att alla tjejer är så fokuserade på hans organ. Läs artikeln här. Det roliga med artikeln är att han skriver den för att få sympati på temat: det är så jobbigt med fokuset på mitt organ att jag kommer bort i sammanahanget. Ändå väljer han att plocka med följande passage:

Kl är runt 4 och jag har precis kommit hem från en het natt med en ny bekantskap. Samma visa igen. Jag och min kuk förvandlades återigen till en sexleksak och tjejen passiviserar mig. Först en häpen och glad reaktion när kalsongerna fallit. Sen en lååååång stunds lekande. Smekande. Runkande och sugande. Sen ridande och kommenderande om vad jag skall göra med den…på och i henne med den. Fast det är ju kul att se hur kvinnor tar kommandot och drivet sexuellt och helt går upp i sin tillfredställelse och orgasm.

Mitt problem med detta är att han är uppenbart nöjd över det hela. Det blir svårt att ta hans självömkande på allvar när han känner att han måste gå all grafic on our ass så att säga. Misstanken att allt är ett svepskäl för att skryta infinner sig storligen.

2. En artikel jag själv skrivit på temat. Det var också kul!

Kommentera

