Imorgon kommer jag dö.

Det var trevligt att träffa er alla ändå! Tack för den här tiden! Någon gång ska vi den vägen vandra. Det är väl lika bra att rulla så nätt redan nu?

Imorgon ska jag för första gången till Garbos i Sundbyberg. Amanda har förklarat för mig att jag troligen inte kommer överleva. Hon har nog rätt. Jag har en fantastisk förmåga att reta upp människor med tribals, white trashkedja och rakat huvud. Jag kommer titta på en sådan alltför länge, vända bort blicken med ett hånflin i mungipan. Han kommer komma fram, säga ”vad fan skrattar du åt” eller kanske ”va fan gloru på eru bög ällä”. Jag kommer säga: det var inte vad din mamma sa för några timmar sedan å sedan är det kört. Han kommer döda mig där och då. MEN vad gör man inte för att Amandas kompis ska få kolla på sitt span som jobbar där?

Varför åkte han dit? varför gjorde han det? Ja, nu vet ni varför.

Kommentera

