Pungmannen(kvinnan) slår till igen.

sparkapapungen

Jag hoppas att det är någon som skämtar med mig aprillo, men så här ser dagens sökord ut – ”gillar att sparka på pungen” & ” tjejer sparkar i (!) pungen” Vad är det för människa som söker på de här grejerna? Vad är det för skillnad på att sparka ”i” pungen och ”på”? Är det samma människa som sökt på pungsparkandet? Tänk om det är olika pungfantaster som sitter där och googlar!  Frågorna hopar sig och jag får ingen ro.

2 svar to “Pungmannen(kvinnan) slår till igen.”

  1. Kristin Kollega Says:

    Sparka”i”pungen betyder att man är inuti pungen och sparkar, d vs man är spermie eller så. Sparka på pungen betyder att man sparkar från utsidan och träffar pungens utsida. Man kan då vara tjej, kille eller något annat.

    Tjejer som sparkar i pungen tror jag inte finns. Din blogg kanske gav bästa svaret – kanske t o m före denna upplysande kommentar.

  2. tack , krilar! Din förnuftiga stämma borde ljuda här lite oftare. Inte minst med tanke på alla dumheter jag skriver.

Lämna en kommentar